رشد تعداد مسافران هوایی 23 درصد بود. در عین حال تعداد مسافران ترانزیتی 30 درصد افزایش یافت.
این امر با ابتکاراتی در چارچوب EXPO-2017، مانند پروژه “آسمان باز آستانه” برای حامل های خارجی و رژیم 72 ساعته بدون روادید برای شهروندان چینی که از خدمات خطوط حمل و نقل هوایی قزاقستان برای ترانزیت از طریق آستانه و آلماتی استفاده می کردند، تسهیل شد.
تجارب موفق رژیم بدون ویزا قرار است علیه شهروندان هند و ایران استفاده شود.
یکی از رویدادهای قابل توجه سال گذشته در حوزه هوانوردی غیرنظامی، حسابرسی ایکائو بود.
بنابراین، در تاریخ 22 تا 30 نوامبر 2017، کمیسیون ایکائو یک ممیزی در مورد امنیت هوانوردی انجام داد. که یک ممیزی جامع از سیستم امنیتی فرودگاه است – یک ارزیابی کارشناسی در مورد 480 موضوع کلیدی انجام می شود.
امنیت هوانوردی
در نتیجه ممیزی، میزان رعایت امنیت هوانوردی در مقایسه با ممیزی سال 2009، 83 درصد یا 21 درصد پیشرفت داشته است که 11 درصد بالاتر از میانگین جهانی است. و قزاقستان را پس از کشورهای اروپایی به رتبه دوم رساند است. و آمریکای شمالی برای اطمینان از جذابیت ترانزیت هوایی، زیرساخت های زمینی فرودگاه های قزاقستان عملا آماده شد است.
جغرافیای پروازهای بین المللی نیز به دلیل افتتاح مسیرهای جدید توسط ایرلاین های داخلی و خارجی در حال گسترش است.
به طور کلی، توسعه حمل و نقل هوایی ترانزیتی یکی از حوزه های کلیدی در مدیریت پروژه است. و در سال 2020 بالغ بر 1.6 میلیون مسافر ترانزیتی یا 2.5 برابر افزایش می یابد.
رئیس دولت در سخنرانی سال 2018 خود همچنین وظیفه معرفی گسترده فناوری های دیجیتال مدرن در حمل و نقل و لجستیک را تعیین کرد.
وزارت سرمایه گذاری و توسعه جمهوری قزاقستان در حال کار بر روی معرفی فناوری های مدرن در سیستم حمل و نقل و لجستیک داخلی است.
سیستم هایی در حال معرفی هستند که مدیریت حمل و نقل و جریان مسافر را بهبود می بخشد. ایمنی حمل و نقل را افزایش می دهد و سرعت حرکت را افزایش می دهد.
بنابراین، در چارچوب پروژه چند جزئی “سیستم حمل و نقل هوشمند”، یکپارچه سازی وسایل نقلیه، زیرساخت ها، کاربران و فناوری های اطلاعات و ارتباطات به صورت مرحله ای انجام می شود.
در بخش راه، یک سیستم مدیریت دارایی راه برای بهینهسازی هزینههای چرخه عمر جاده با حذف عیوب در مراحل اولیه اجرا میشود.
در حوزه هوانوردی، مدیریت اسناد بدون کاغذ برای حمل و نقل الکترونیکی بار هوایی و سیستمی برای جمع آوری و پردازش داده های مسافران هوایی معرفی می شود.
امروزه می توان با اطمینان گفت که صنعت حمل و نقل قزاقستان یکی از مراحل تاریخی توسعه را پشت سر گذاشت است.
حمل و نقل بین المللی خلیج فارس ریل
حمل ریلی و جاده ای به آسیای میانه و روسیه
دارای دفاتر فعال در مشهد ، سرخس ، اینچه برون، تهران و بندرعباس
صفحه لینکدین